Start
O nas
Oferta
Księgowość
Pomoc przy rejestracji firmy
Obsługa kadrowo-płacowa
Doradztwo Biznesowe
Dotacje i wsparcie unijne
Bezpłatne zakładanie spółki na S24
Rekrutacja
Kontakt
Umów wizytę
730 702 110
Rekrutacja
Rekrutacja
Aktualnie poszukujemy: samodzielnych księgowych we Wrocławiu oraz asystentów księgowej we Wrocławiu i Warszawie. Kandydatów prosimy o przesłanie CV oraz wypełnienie ankiety poniżej
Dane personalne:
Imię i Nazwisko
Rok urodzenia
Nr telefonu
E-mail
Miejscowość
Załącz swoje zdjęcie do CV
Przeglądaj pliki
Lista dodanych plików
Wykształcenie do wyboru:
wykształcenie podstawowe – po ukończeniu szkoły podstawowej lub podstawowego studium zawodowego
wykształcenie gimnazjalne – po ukończeniu gimnazjum
wykształcenie zasadnicze zawodowe – po ukończeniu zasadniczej szkoły zawodowej lub szkoły zasadniczej
wykształcenie średnie – po ukończeniu szkoły ponadpodstawowej (z wyjątkiem zasadniczej szkoły zawodowej)
wykształcenie wyższe – po ukończeniu studiów wyższych (I, II lub III stopnia) i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera, magistra lub stopnia naukowego doktora
Ostatnia ukończona szkoła.
Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Podsumowanie zawodowe
Napisz kilka słów o sobie
Umiejętności dodatkowe
Obsługa pakietu Office
brak umiejętności
umiejętności na poziomie dostatecznym
umiejętności na poziomie średnio zaawansowanym
umiejętności na poziomie zaawansowanym
Obsługa programu Insert GT
brak umiejętności
umiejętności na poziomie dostatecznym
umiejętności na poziomie średnio zaawansowanym
umiejętności na poziomie zaawansowanym
Znajomość języków obcych – angielski/niemiecki/francuski
brak umiejętności
umiejętności na poziomie dostatecznym
umiejętności na poziomie średnio zaawansowanym
umiejętności na poziomie zaawansowanym
Umiejętność pracy w grupie
brak umiejętności
umiejętności na poziomie dostatecznym
umiejętności na poziomie średnio zaawansowanym
umiejętności na poziomie zaawansowanym
Otwartość na zmiany
brak umiejętności
umiejętności na poziomie dostatecznym
umiejętności na poziomie średnio zaawansowanym
umiejętności na poziomie zaawansowanym
Organizacja pracy
brak umiejętności
umiejętności na poziomie dostatecznym
umiejętności na poziomie średnio zaawansowanym
umiejętności na poziomie zaawansowanym
Umiejętność działania pod presją czasu
brak umiejętności
umiejętności na poziomie dostatecznym
umiejętności na poziomie średnio zaawansowanym
umiejętności na poziomie zaawansowanym
Umiejętność samokształcenia
brak umiejętności
umiejętności na poziomie dostatecznym
umiejętności na poziomie średnio zaawansowanym
umiejętności na poziomie zaawansowanym
Umiejętności zgodne z matrycą kompetencji
Wypełnij zgodnie z działem, którym jesteś zainteresowany
Dział księgowości
Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Znajomość budowy planu kont oraz umiejętność dostosowania go do potrzeb jednostki.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność rozliczania inwentaryzacji aktywów firmy.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność przygotowania raportów na potrzeby zarządu, banków, instytucji zewnętrznych.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność prowadzenia rozliczeń międzyokresowych kosztów.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność prowadzenia rachunkowości w formie podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność prowadzenia ewidencji uproszczonej w formie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku od przychodów ewidencjonowanych.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność prowadzenia księgi handlowej.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność prowadzenia ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, inwestycji w obcych środkach trwałych, księgowanie amortyzacji.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność kontrolowania i uzgadniania kont księgowych.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność uzgadniania sald należności, zobowiązań oraz kont rozliczeniowych.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność księgowania transakcji dotyczących importu, eksportu, WNT, WDT, importu usług.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność prowadzenia, bilansowo i podatkowo rozliczeń w walucie obcej (rozrachunki, środki pieniężne), stosowanie właściwego kursu waluty, rozliczanie różnic kursowych.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność księgowania wyciągów bankowych/raportów kasowych dla rachunkowości prowadzonej w postaci ksiąg handlowych.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność prowadzenia rozliczeń w walucie obcej – stosowanie właściwego kursu waluty, rozliczanie różnic kursowych (KPIR).
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność rozliczania kosztów użytkowania samochodów w firmie.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność księgowania rozliczeń z pracownikami (lista płac, zaliczki, delegacje).
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność księgowania zwrotnych i bezzwrotnych dofinansowań zewnętrznych (dotacje, pożyczki, kredyty).
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Dział kadr
Umiejętność tworzenia dokumentów kadrowych związanych ze stosunkiem pracy zgodnie z przepisami kodeksu pracy oraz zgodnie z wytycznymi Pracodawcy (umowa o pracę, aneksy do umów o pracę, umowa o zakazie konkurencji, rozwiązanie umowy o pracę, świadectwo pracy itp.).
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność prowadzenia pracowniczych teczek osobowych, a w tym umiejętność sklasyfikowania dokumentów do części A, B, C, D zgodnie z przepisami.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność odczytywania danych zawartych w kartach ewidencji czasu pracowników, a w tym umiejętność identyfikacji nadgodzin dobowych, i średniotygodniowych, identyfikacja godzin nocnych oraz umiejętność kalkulacji tych dodatków.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność ustalenia podstawy wynagrodzenia chorobowego/zasiłku chorobowego (opiekuńczego, macierzyńskiego itp.), a w tym: umiejętność określenia okresu zatrudnienia do ustalenia podstawy wynagrodzenia chorobowego/zasiłku chorobowego, umiejętność określania składników wynagrodzeń, które stanowią podstawę wynagrodzenia chorobowego/zasiłku chorobowego, umiejętność prawidłowego przygotowywania dokumentów do ZUS celem rozliczenia okresów zasiłkowych.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w aplikacji PŁATNIK.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność pracy na platformie ZUS PUE.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność sporządzania sprawozdań GUS dotyczących obszaru kadrowo-płacowego.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność sporządzania wniosków o wypłatę refundacji wynagrodzeń młodocianych pracowników.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność sporządzania refundacji pracowników pozyskanych z Urzędu Pracy.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
PFRON - umiejętność sporządzania miesięcznych sprawozdań - kalkulacja wysokości obowiązkowej wpłaty na PFRON dla firm o poziomie zatrudnienia od 25 etatów.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
PFRON - umiejętność rozliczania dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników niepełnosprawnych.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność wyznaczania pracowników/zleceniobiorców posiadających prawo do przystąpienia do PPK.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność klasyfikowania pracowników zapisywanych automatycznie do PPK, a na zapisywanych na wniosek.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność sporządzania dokumentacji zgłoszeniowej do Instytucji Finansowej PPK (przystąpienia, wznowienia, rezygnacje itp.).
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Umiejętność sporządzania dokumentacji rozliczeniowej (naliczenia składki) i wyeksportowanie jej do Instytucji Finansowej PPK.
Nigdy tego nie robił, ale chętnie podejmie próbę nauki w tym zakresie.
Uczy się – zaczyna nabywać umiejętności, uczy się podstawowych czynności.
Potrafi wykonać podstawowe czynności – posiada już podstawowe umiejętności z danego zakresu, ale jeszcze nie potrafi pracować w pełni samodzielnie.
Pracuje samodzielnie – jest w stanie poradzić sobie z większością sytuacji, wymagających danej umiejętności, rzadko potrzebuje wsparcia.
Opanował daną umiejętność na tyle dobrze, że jest w stanie nauczyć jej innych pracowników.
Klauzula Rodo:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach, na potrzeby tego i kolejnych procesów rekrutacji, nie dłużej jednak niż 3 lata, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Polityka prywatności
Akceptuję
Centrala telefoniczna
tel.
730 702 110
| fax 730 702 110
przejdź do kontaktu